Düşük asgari deposit 1 ile ikili opsiyon brokerları




Mevduat ve Para Çekme Herhangi bir komisyoncu ile en önemli şey yatırmak ve çekmek için ne kadar kolay olduğunu. Bir NAB güven hesabında fonlarını depolamak ve bir işlem gerçekleştirmek için yöntemler sınırlı sayıda HighLow. Sen kredi kartı, banka havalesi veya Neteller üzerinden iki transferi yapabilirsiniz. Çekilme sadece Neteller veya banka havalesi yoluyla. Biz kolay yöntemi ile gidin ve Neteller kullanmak için seçti. HighLow Neteller ile tüm para çekme anında işlenir ve bize hemen hesabınızda para görmek için izin gerektiğini iddia ediyor. Bu gerçekten bu seçeneği vardır piyasadaki tek hesabın biridir. Biz test etmek için bu karar verdim Ilk kayıt sonra, beklediğiniz gibi herhangi bir hesap seçimi alamadım. Bu size kimse size para yatırmak için bastırıyor güzel bir duygu verir. Yani hesap sayfasına gidin ve depozito gerçekleştirmek zorunda kaldı. Mümkün olan en düşük mevduat 10 $ olduğunu görmek çok güzel. Her neyse, bu inceleme için, herhangi bir katmanlı yaklaşım olarak görünmüyor tıpkı düşük mevduat koymaya karar verdim. Biz ticaret yapabilmek istiyorsanız Şimdi, biz para yatırmak gerekiyor. HighLow 3 farklı mevduat yöntemleri, Neteller, banka havalesi ve Kredi Kartı sunuyor. Ben genellikle hem anlık beri kredi kartı veya Neteller kullanabilirsiniz, ancak bu durumda Neteller seçti. Banka havalesi dışında herhangi bir yöntemi kullanırsanız, para hesabınızda anında görünür. Tel transferleri genellikle bankaya bağlı olarak 2-3 gün sürebilir, ama bazı insanlar için aslında tek seçenektir. Ben benim güvenilir Neteller ile yatırılan sonra Yani, benim hesap hemen 10 $ ile yatırıldı ve ben hemen işlem başlatabilir. Şimdi test için. Bir geri çekilme için sormak için, yapmanız gereken tüm "hesabımda" üzerine tıklayın ve çekme düğmesini seçin almaktadır. HighLow kredi kartı çekilmesini sağlayacak ve beklendiği gibi, bir banka hesabına bir işlem süresi mevcut değil. Neteller için işlem anında gerçekleşir. Yani ben sadece çekilme istedim 50 $ doldurdu ve ben bir onay almak. Ancak, içinden giderse bakalım. Yani hiçbir nokta benim işlemler durumunu kontrol. Benim Neteller hesabına düz gittik ve para zaten var. Bu sektörde en hızlı çekilmesi olmalıdır. Bugüne kadar ben günde en az bekleme alışık. Bu gerçekten hızlı. Yani, alt satırında HighLow piyasada en iyi çekme süreçlerinden biri var ve kesinlikle para ile güvenilir olabilir ve onlar herhangi bir soru olmadan ödeme olacak olmasıdır. İlginçtir ki, diğer birçok broker aksine, onlar bile ben göndererek kadar kullanılan m zamanki tanımlamaları ve kredi kartı taramaları göndermek için bana istemedim. Belki de sadece t ihtiyacım yok. Alt çizgi çekilmesi anlamıyla sorunsuz olmasıdır. Şimdi yolumdan önemli şeyler var ettik ki ne kadar iyi onlar geri çekilmesi dışında mı? HighLow nispeten gelişmiş platform olan MarketsPulse platformunu kullanır. Bazı benzersiz göstergeler sunan dışında, o da genel oldukça iyi bir çözüm yapım popüler MT4 çerçevesinde gelen işlev yeteneği vardır. HighLow kendi stiline adapte platformu ve bu iyi bir his vermek ve bakmak var. HighLow platformu puanı için bir 9/10 alır. MarkingPulse platformunun kullanımı ile HighLow ticaret t daha kolay kalamayasın. Grafikler ve seçenekleri geniş açıklamalar için gerek kalmadan erişmek ve anlamak çok kolaydır. Yayılmanın kullanarak olsun HighLow ya da sadece normal HighLow, ticaret çok basit ve kullanışlı. İtibar HighLow nispeten yeni bir ikili opsiyon komisyoncu olduğunu. Buna rağmen, onlar güçlü gidiyoruz ve ikili opsiyon daire dikkatini bir sürü elde edilmiştir. Onlar herhangi bir mutsuz müşteriler neredeyse vardır çünkü onları kötü bir eleştiri bulmak gerçekten zor çalışması gereken nedenlerinden biridir itibar yönetimi, içine çok fazla çaba koyduk. Yani onlar hala re gerçeği böyle bir iyi bilinen bir marka, bir 9/10 onların itibar puanı çökertiyor, dedi. Dip çizgi: HighLow şu anda kendi nispeten yeni durumuna rağmen operasyonda en iyi broker biridir. Çok minimum depozito ve çok kolay ve hızlı çekilmesi onları dışarı başlamak için en iyi broker biri yapar. Gerçekten onların sistem zevk ve geliştirmek gibi onları izlemeye devam edecektir. Onların önemli olumlu noktalar şunlardır: Onlara karşı çalışır noktalarından biri teklifleri düşük aralığıdır. Ben 60 saniyelik bir seçenek bulamadı ve sadece endeksleri ve forex modities veya hisse senedi ticareti gerçekten güzel bir ek olabilir var gibi görünüyor.